Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme ud og "nyde" frosten
Har nu fået kørt nogle gange i løbet af ugen
I dag kørte jeg bilen godt varm og den eneste fejlkode den viste var P1000
Jeg kiggede også lidt på log-filen (har ikke meget så forstand på det) og så vidt jeg kan se ligner den sq den sidste, dvs spændingen til lambdasonden er stadig lav i forhold til hvad den skal være
Efter din mening er det altså en defekt sonde der er problemet ?
Go' dag
Snurre
Hey igen
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at komme ud og "nyde" frosten
Har nu fået kørt nogle gange i løbet af ugen
I dag kørte jeg bilen godt varm og den eneste fejlkode den viste var P1000
Jeg kiggede også lidt på log-filen (har ikke meget så forstand på det) og så vidt jeg kan se ligner den sq den sidste, dvs spændingen til lambdasonden er stadig lav i forhold til hvad den skal være
Efter din mening er det altså en defekt sonde der er problemet ?
Go' dag
Snurre
Mondeo 2002 MK III Turnier, 2.0L Duratec HE SEFI (145PS), Oyster Silver